Narzędzia:
Employer branding zbyt często jest kojarzony wyłącznie z dużymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami. Dysponują one specjalnymi budżetami na działania promujące markę pracodawcy. Tymczasem employer branding może być stosowany także przez mniejsze firmy, które świadomie chcą kreować swój potencjał. Sprawdź, w jaki sposób mniejsze przedsiębiorstwo może stworzyć doskonałe warunki do tego, aby wygrać walkę o najlepszych kandydatów.
Świat biznesu przesiąknięty jest różnymi koncepcjami, schematami działania, pomysłami, które mają usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstw. Przede wszystkim firmom zależy na osiąganiu jak najlepszych wyników finansowych. Firmy muszą jednak dbać o zatrudnionych pracowników, a najpierw pozyskać jak najlepszych kandydatów do pracy.
Wszystkie te obszary można połączyć jednym mianownikiem, którym jest employer branding. Są to jasno sprecyzowane działania, których celem jest budowanie silnej pozycji w przestrzeni biznesowej. Ten wieloetapowy proces sprowadza się do działań prowadzonych zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Nie można wskazać, które z nich są ważniejsze. Oba tworzą bowiem spójną całość, której efektem jest silna marka pracodawcy.
Tak rozumiany employer branding z pewnością znajduje się w obszarze zainteresowań wielu przedsiębiorców. Nie tylko największych firm o międzynarodowym zasięgu. Równie ważny będzie dla lokalnego małego lub średniego przedsiębiorstwa. W mniejszej firmie skala działań employer brandingowych będzie nieco mniejsza. Oznacza to, że również będzie można obniżyć koszty.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas