Pracownik został odwołany w trakcie urlopu – jak zwrócić mu poniesione wydatki i czy podlegają opodatkowaniu i oskładkowaniu
Pracodawca, który odwołuje pracownika z urlopu jest obowiązany pokryć koszty poniesione przez pracownika w bezpośrednim związku z odwołaniem go z urlopu. W jaki sposób pracodawca powinien pokryć te koszty i czy są one jego przychodem?
Z artykułu dowiesz się:
- Co, gdy z powodu odwołania pracownika z urlopu wraz z nim wróciła jego rodzina czy pracodawca zobowiązany jest pokryć również bezpośrednie koszty związane z ich powrotem?
- Czy zwrot kosztów związanych z odwołaniem pracownika z urlopu podlega ani opodatkowaniu i oskładkowaniu?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi, księgowa ze specjalnością europejskiego prawa podatkowego. Od 18 lat specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Praktyk i edukator w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach