Na Ogólnopolskim Kongresie "PPK w jednostkach publicznych" w przystępny sposób przybliżymy idee i zasady działania PPK. Poznaj dotychczasowe doświadczenia i perspektywy wdrożeniowe pracodawców. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę podczas wyboru instytucji finansowej, a także jakie są obowiązki pracodawcy i uprawnienia osób zatrudnionych. Zapraszamy do udziału online już 26 listopada.
OGÓLNOPOLSKI KONGRES
"PPK W JEDNOSTKACH PUBLICZNYCH"
Online, 26 listopada 2020 r.
Udział bezpłatny
Ogólnopolski Kongres "PPK w jednostkach publicznych" to:
Ogólnopolski Kongres "PPK dla jednostek publicznych"
Online, 26 listopada 2020 r.
PPK W URZĘDZIE – DOTYCHCZASOWE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA WDROŻENIOWE. PERSPEKTYWA JEDNOSTEK PUBLICZNYCH, PRACODAWCÓW ORAZ INSTYTUCJI FINANSOWYCH
Procedura wdrożenia PPK u pracodawców, dla których nie jest dokonywany wspólny wybór instytucji finansowej
krótko o genezie wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych
przygotowanie do wdrożenia PPK na poziomie jednostki samorządu terytorialnego
jak ustalić stan zatrudnienia – główne zasady, kluczowe terminy
jak wybrać instytucję finansową – na co wskazuje ustawa o ppk
zawarcie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK
zasady naliczania wpłat do PPK
Czym kierują się Pracodawcy wybierając PPK? Które kryteria są dla polskich pracodawców i pracowników szczególnie istotne
alternatywna procedura wyboru instytucji finansowej dla jednostek sektora finansów publicznych
decyzja odnośnie wyboru instytucji finansowej przez organ zarządzający – terminy, procedury, dokumentacja
kwestia konsultacji wyboru instytucji finansowej z organizacjami związkowymi lub przedstawicielstwem pracowników w podległych jednostkach publicznych
zawarcie umowy o zarządzanie i prowadzenie PPK z instytucją finansową w procedurze wspólnego wyboru
obowiązki informacyjne wobec osób zatrudnionych
Współpraca pracodawcy z instytucją finansową
wsparcie pracodawcy na etapie wdrożenia – co oferują i w czym mogą pomóc instytucje finansowe
obowiązki pracodawcy i instytucji finansowej wynikające z przepisów
obszary współpracy pracodawcy z instytucją finansową po wprowadzeniu PPK
Dokumentacja w PPK: tworzenie i przechowywanie
dokumentacja związana z zakładowym wyborem instytucji finansowej
umowy o zarządzanie i prowadzenie PPK: zawieranie, zmiany, wypowiedzenie
wnioski i deklaracje uczestników PPK składane pracodawcy i instytucji finansowej, obieg dokumentów
dokumentacja związana z naliczaniem i rozliczaniem wpłat na PPK
Dokonywanie i rozliczanie wpłat na PPK
wysokość wpłat podstawowych i dodatkowych, wpłata powitalna i dopłata roczna
terminy naliczania, potrącania i odprowadzania wpłat na PPK
podstawa naliczenia wpłat
dokumentacja rozliczeniowa do ZUS
ORGANIZATORZY
PARTNER GŁÓWNY KONGRESU
PARTNER STRATEGICZNY KONGRESU
PARTNERZY MERYTORYCZNI