Kongres „PPK dla jednostek publicznych” już 26 listopada – zapraszamy do udziału

Kongres „PPK dla jednostek publicznych” już 26 listopada – zapraszamy do udziału
Dokument aktualny

17.11.2020

Na Ogólnopolskim Kongresie "PPK w jednostkach publicznych" w przystępny sposób przybliżymy idee i zasady działania PPK. Poznaj dotychczasowe doświadczenia i perspektywy wdrożeniowe pracodawców. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę podczas wyboru instytucji finansowej, a także jakie są obowiązki pracodawcy i uprawnienia osób zatrudnionych. Zapraszamy do udziału online już 26 listopada.

OGÓLNOPOLSKI KONGRES
"PPK W JEDNOSTKACH PUBLICZNYCH"

Online, 26 listopada 2020 r.
Udział bezpłatny

Zapisz się >>

Dlaczego warto wziąć udział?

Ogólnopolski Kongres "PPK w jednostkach publicznych" to:

  • kluczowe tematy
  • wysokiej jakości wykłady, dostosowane do oczekiwań uczestników
  • merytoryka na najwyższym poziomie
  • wymiana doświadczeń
  • przykłady zrealizowanych projektów
  • najlepsi eksperci
  • cały dzień spotkań
  • 6 paneli i debat
  • 10 znakomitych ekspertów

Program wydarzenia

Ogólnopolski Kongres "PPK dla jednostek publicznych"

Online, 26 listopada 2020 r.

PPK W URZĘDZIE – DOTYCHCZASOWE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA WDROŻENIOWE. PERSPEKTYWA JEDNOSTEK PUBLICZNYCH, PRACODAWCÓW ORAZ INSTYTUCJI FINANSOWYCH

Procedura wdrożenia PPK u pracodawców, dla których nie jest dokonywany wspólny wybór instytucji finansowej

  • krótko o genezie wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych

  • przygotowanie do wdrożenia PPK na poziomie jednostki samorządu terytorialnego

  • jak ustalić stan zatrudnienia – główne zasady, kluczowe terminy

  • jak wybrać instytucję finansową – na co wskazuje ustawa o ppk

  • zawarcie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK

  • zasady naliczania wpłat do PPK

Czym kierują się Pracodawcy wybierając PPK? Które kryteria są dla polskich pracodawców i pracowników szczególnie istotne

  • alternatywna procedura wyboru instytucji finansowej dla jednostek sektora finansów publicznych

  • decyzja odnośnie wyboru instytucji finansowej przez organ zarządzający – terminy, procedury, dokumentacja

  • kwestia konsultacji wyboru instytucji finansowej z organizacjami związkowymi lub przedstawicielstwem pracowników w podległych jednostkach publicznych

  • zawarcie umowy o zarządzanie i prowadzenie PPK z instytucją finansową w procedurze wspólnego wyboru

  • obowiązki informacyjne wobec osób zatrudnionych

Współpraca pracodawcy z instytucją finansową

  • wsparcie pracodawcy na etapie wdrożenia – co oferują i w czym mogą pomóc instytucje finansowe

  • obowiązki pracodawcy i instytucji finansowej wynikające z przepisów

  • obszary współpracy pracodawcy z instytucją finansową po wprowadzeniu PPK

Dokumentacja w PPK: tworzenie i przechowywanie

  • dokumentacja związana z zakładowym wyborem instytucji finansowej

  • umowy o zarządzanie i prowadzenie PPK: zawieranie, zmiany, wypowiedzenie

  • wnioski i deklaracje uczestników PPK składane pracodawcy i instytucji finansowej, obieg dokumentów

  • dokumentacja związana z naliczaniem i rozliczaniem wpłat na PPK

Dokonywanie i rozliczanie wpłat na PPK

  • wysokość wpłat podstawowych i dodatkowych, wpłata powitalna i dopłata roczna

  • terminy naliczania, potrącania i odprowadzania wpłat na PPK

  • podstawa naliczenia wpłat

  • dokumentacja rozliczeniowa do ZUS


ORGANIZATORZY

PARTNER GŁÓWNY KONGRESU

PARTNER STRATEGICZNY KONGRESU

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Słowa kluczowe:
konferencjakongres

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel