Kompetencje działu HR są obecnie ściśle powiązane z kolejną falą epidemii, zmianami w podejściu do pracy oraz gwałtownie postępującym rozwojem nowych technologii. Automatyzacja i sztuczna inteligencja, a także dynamiczna rzeczywistość pracy zdalnej i hybrydowej rodzą pytanie o to, jak będą wyglądały działy HR w przyszłości. Sprawdź zatem, jakie kluczowe kompetencje działu HR musisz rozwijać w przyszłości.
Czas zaakceptować, że cyfrowa transformacja pozostanie jedyną stałą wśród wszechobecnych zmiennych. Jedną z najważniejszych umiejętności, które należy zatem posiąść, praktycznie bez względu na zajmowane stanowisko, jest zdolność do uczenia się nowych rzeczy. Obecne wyzwania oraz „zwinna” rzeczywistość wymagają bowiem interdyscyplinarnego podejścia i holistycznego spojrzenia, które nie pozwala na rutynę czy obieranie utartych ścieżek.
Oznacza to nieustanne śledzenie rynkowych trendów i ciągły rozwój, co oczywiście przełoży się na rosnącą rolę branży szkoleniowej. Co więcej, rozwiązania związane z automatyzacją i cyfrowymi asystentami pozwolą uwolnić czas przeznaczany do tej pory na nudne i powtarzalne zadania.
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)