dział HR

Jakie będą kluczowe kompetencje działu HR w przyszłości

Kompetencje działu HR są obecnie ściśle powiązane z kolejną falą epidemii, zmianami w podejściu do pracy oraz gwałtownie postępującym rozwojem nowych technologii. Automatyzacja i sztuczna inteligencja, a także dynamiczna rzeczywistość pracy zdalnej i hybrydowej rodzą pytanie o to, jak będą wyglądały działy HR w przyszłości. Sprawdź zatem, jakie kluczowe kompetencje działu HR musisz rozwijać w przyszłości.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jaka jest najważniejsza umiejętność, którą należy posiąść, praktycznie bez względu na zajmowane stanowisko
  • Dlaczego trzeba nauczyć się współpracować w zespołach rozproszonych
  • Dlaczego ważna jest umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją

Czas zaakceptować, że cyfrowa transformacja pozostanie jedyną stałą wśród wszechobecnych zmiennych. Jedną z najważniejszych umiejętności, które należy zatem posiąść, praktycznie bez względu na zajmowane stanowisko, jest zdolność do uczenia się nowych rzeczy. Obecne wyzwania oraz „zwinna” rzeczywistość wymagają bowiem interdyscyplinarnego podejścia i holistycznego spojrzenia, które nie pozwala na rutynę czy obieranie utartych ścieżek.

Oznacza to nieustanne śledzenie rynkowych trendów i ciągły rozwój, co oczywiście przełoży się  na rosnącą rolę branży szkoleniowej. Co więcej, rozwiązania związane z automatyzacją i cyfrowymi asystentami pozwolą uwolnić czas przeznaczany do tej pory na nudne i powtarzalne zadania.

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo