Jak dobrze zaplanować onboarding według planu 30-60-90 dni
Pierwsze wrażenie jakie tworzysz nowym pracownikom na temat firmy, to jest krótko mówiąc proces wdrażania, czyli ONBOARDING. Onboarding to ostatni etap procesu rekrutacji i pierwszy etap podróży pracownika przez firmę. Badania pokazują, że organizacje z silnym procesem onboardingu poprawiają retencję nowych pracowników o 82% i produktywność o ponad 70%.
Z artykułu dowiesz się:
Z tekstu dowiesz się m.in.:
- Jak zaplanować onboarding według schematu 30-60-90 dni?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.