Inspekcja pracy a praca zdalna – jak uniknąć uchybień i zapewnić zwrot kosztów
Pracownik wykonujący pracę zdalną powinien otrzymać zwrot kosztów od pracodawcy w związku z wykonywanie pracy zdalnej. Jakie uchybienia znajduje Państwowa Inspekcja Pracy dokonując kontroli? Dowiedz się tego ze szkolenia.
Z artykułu dowiesz się:
- W jaki sposób zatrudniać pracownika, aby legalnie wykonywał pracę zdalną?
- Jakie obowiązki ma pracodawca w stosunku do pracownika wykonującego pracę zdalną?
- W jaki sposób pracodawca powinien ustalić przykładowo wysokość zwrotu kosztów prądu pracownika?
- Jakie są przykładowo zasady kalkulacji ekwiwalentu za użytkowanie komputera przez pracowników na różnych stanowiskach?
- Jakie stanowisko w sprawie zwrotu kosztów prezentuje w ostatnio wydanych interpretacjach fiskus?
- Jak zwracać pracownikowi wydatki za korzystanie z Internetu?
- Jakie czynności kontrolne dokonuje Państwowa Inspekcja Pracy w zakresie pracy zdalnej?
- Jakie nieprawidłowości wykryła Państwowa Inspekcja Pracy w zakresie pracy zdalnej w czasie przeprowadzanych kontroli u pracodawców?
- Czy pracownikom wykonującym pracę zdalną należy wystawić PIT-11, jeżeli tak jak powinien zostać wypełniony?
Polecamy też:
AUTOR
Dyrektor w firmie Accounting & HR Services, absolwentka studiów MBA, wykładowca m.in. w Centrum Szkoleniowym Fundacji Rozwoju Rachunkowości Sp. z o.o., Wiedzy i Praktyce sp. z o.o., CEDOZ