W 2021 roku będziemy szukać nowych talentów. Warto jednak zatrzymać najlepszych pracowników
Zanim podejmiesz jako pracodawca decyzję o działaniach employerbrandingowych na rynku, sprawdź, czy Twoi pracownicy potwierdzą atrakcyjność pracy w Twojej firmie. Zanim zapragniesz, aby nowi kandydaci chętnie tłumnie gromadzili się przy Twoich ogłoszeniach rekrutacyjnych upewnij się, że Twoje obecne talenty nie rozglądają się za zmianą.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Co najskuteczniej przyciąga talenty do organizacji
- Czego oczekujemy dziś od pracodawców
- Jak pandemia wpłynęła na oczekiwania i potrzeby pracowników
- Jakie działania muszą podjąć pracodawcy, aby zachować swoje zespoły
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com