Employee Experience to nie tylko HR
Klimat biznesowy bardzo się zmienił w ciągu ostatnich kilku lat. Doświadczenia są teraz wszystkim. HR jako funkcja będzie musiał dostosować do nowych warunków i nowej, biznesowej rzeczywistości. Decyzja firmy Airbnb, aby nie mieć szefa działu zasobów ludzkich, a nawet działu zasobów ludzkich, wywołała sporo dyskusji w środowisku HRowym. Zamiast tego firma stworzyła Employee Experience Group, czyli zespół odpowiedzialny za tworzenie doświadczeń pracowników. Na czele tego zespołu stanął szef Employee Experience. Czy takie inicjatywy wróżą szybki koniec dla tradycyjnie rozumianych HRów?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie myślenie przeważa obecnie na temat doświadczenia pracowników
- Dlaczego wszystkie terminy i określenia zawiązane z budowaniem employee experience muszą być z perspektywy HR, a nie pracownika
- Jakich 5 kluczowych zasad wymienia Josh Bersin, które powinien wprowadzić w życie HR, aby być bliżej doświadczeń pracowników
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.