Powroty do biur po pandemii – trzy kroki do przygotowania się na bezpieczny i odpowiedzialny powrót
Chcemy do biura, chcemy do „normalności”. Tylko co zrobić, jeśli pracownicy się boją? Jak wrócić do „nowej normalności? Przewodnik dla pracodawców o bezpiecznych i odpowiedzialny powrotach. Sprzęt, procedury i komunikacja.
Z artykułu dowiesz się:
- O czym pamiętać planując powroty: sprzęt, procedury, komunikacja.
- Jak adresować obawy pracowników
- Jak przekonać zarząd, że nie należy się śpieszyć
Pozostało jeszcze 97% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com