Szkolenia dla pracowników – dlaczego i kiedy warto szkolić
Szkolenia pracowników to inwestycja w czas, pieniądze i rozwój pracowników, to długoterminowa obietnica sukcesu firmy i sposób na angażowanie pracowników.
Z artykułu dowiesz się:
- Dlaczego potrzebujemy szkoleń w organizacji?
- Kiedy i jakich szkoleń potrzebujemy?
- W jaki sposób dostarczać szkolenia pracownikom?
Na te pytania postaram się odpowiedzieć w tym artykule.
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.