Jak skutecznie motywować uczestników szkolenia e-learningowego
Pracowników uczących się zdalnie trzeba odpowiednio zmotywować. E-learning – coraz chętniej wykorzystywany w dobie koronawirusa – wiąże się bowiem z ograniczeniem, a niekiedy wyłączeniem osobistego kontaktu. Grozi to malejącą aktywnością uczestników szkolenia e-learningowego. Może temu zapobiec jednak stały monitoring, ewaluacja percepcji i skuteczne instrumenty motywacyjne.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Dlaczego informacja zwrotna pozwala monitorować poziom motywacji uczestników e-szkolenia
- Co powinna zapewniać dobra platforma szkoleniowa
- W jaki sposób trener i użytkownicy mogą komunikować się ze sobą
- Jakie są zalety i wady samonauczania, szkoleń asynchronicznych, komunikacji e-mailowej, szkoleń w czasie rzeczywistym
- Jakich informacji dostarcza nam ewaluacja e-szkoleń
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Dr nauk ekonomicznych, praktyk w dziedzinie kadr, płac i benefitów pracowniczych z doświadczeniem zawodowym m.in. w obszarze doskonalenia procesów HR, komunikacji wewnętrznej, zarządzania karierą i rozwojem pracowniczym