Bez dużych inwestycji i trudnych inicjatyw – jak budować wiedzę i dzielić się nią w organizacji
Każda firma czy organizacja na świecie posiada spore ilości informacji, danych oraz wiedzy specjalistycznej, której przybywa każdego dnia. Dużym wyzwaniem jest, jak tę wiedzę gromadzić, przechowywać i w jaki sposób się nią dzielić w sposób jak najbardziej efektywny i korzystny dla organizacji. Do tego potrzebny jest nam odpowiedni sposób zarządzania wiedzą.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czym jest zarządzanie wiedzą
- Jakie są 3 główne obszary zarządzania wiedzą
- Do czego potrzebne jest nam zarządzanie wiedzą w organizacji
- W jaki sposób pracodawca może skutecznie wspierać proces dzielenia się wiedzą w organizacji i mieć jednocześnie kontrolę nad treściami i metodami transferu tej wiedzy
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.