Nagłówki alarmują, że po pięćdziesiątce, a nawet czterdziestce, kandydaci stają się dla rekruterów niewidoczni. Tymczasem demografia jest nieubłagana. Rynek już wkrótce czeka „silver tsunami”: starsze pokolenia będą musiały – a często również chciały – pracować dłużej. Firmy muszą nauczyć się do nich docierać, skutecznie ich przekonywać do aplikacji i włączać do coraz bardziej zróżnicowanych zespołów pracowniczych.
Co mieć na uwadze podejmując działania rekrutacyjne wobec kandydatów 50+?
Jaki metodami przekonywać te osoby, że organizacja dobrze rozumie ich potrzeby?
Dlaczego nie wolno zaniedbywać obecności online?
Jakiego rodzaju projekty mogą pomóc we wdrożeniu starszych pracowników?
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)