Narzędzia:
Pytanie: Do tej pory, ze względu na małą liczbę pracowników, nie przeprowadzaliśmy regularnych ocen pracowników. Jednak liczba pracowników wzrosła na tyle, że zastanawiamy się nad wprowadzeniem ocen okresowych. Jakie są metody oceniania i którą z nich wybrać?
Pytanie: Wprowadzamy w naszej firmie system ocen okresowych pracowników. W jaki sposób możemy to zrobić, aby przekonać do nich samych pracowników i zmniejszyć ich obawy przed tymi ocenami?
Pytanie: Czy ocena roczna jest dokumentem kadrowym? Czy zwalniając pracownika możemy powoływać się na ostatnią ocenę, ewentualnie – do ilu lat wstecz możemy analizować oceny roczne, jeżeli nosimy się z zamiarem zwolnienia danej osoby? Co w przypadku gdy dotychczasowe oceny roczne były pozytywne?
Pytanie: Zastanawiamy się nad wprowadzeniem w naszej firmie ocen okresowych. Proszę o radę - czy lepiej wprowadzić oceny roczne, czy bieżące (np. kwartalne)?
Pytanie: Jakie są obecnie skuteczne metody oceniania pracowników (pod kątem kompetencji)? Na co zwracać uwagę dokonując wyboru metody?
Rozmowa z Jackiem Santorskim, psychologiem społecznym i biznesu; trenerem i Dyrektorem Programowym Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu PW i Grupy Firm Doradczych Values.
Pytanie: Od niedawna w naszej firmie są przeprowadzane rozmowy okresowe z pracownikami. Niestety ograniczają się one jedynie do oceniania pracy pracowników w poszczególnych okresach, przez co pracownicy traktują je raczej jako rozmowy oceniające. Co możemy zrobić, aby te rozmowy przynosiły korzyści obu stronom, a pracownicy poczuli się docenieni?
Zadaj pytanie ekspertowii uzyskaj odpowiedź do 2 dni roboczych!
40 wybitnych specjalistów w swojej dziedzinie przedstawi Ci odpowiedź i analizę nurtującego Cię problemu.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas