Czy perfekcjonizm jest pożądaną cechą wśród pracowników
Perfekcjonizm jest związany z wyznaczaniem sobie bardzo wysokich standardów. Jest to dążenie do wykonywania zadań na najwyższym poziomie, pogoń za doskonałością z jednoczesnym krytycznym podejściem do własnej osoby. Perfekcjonizm może być traktowany jako wielowymiarowa cecha osobowości, który z pozoru niesie szereg korzyści zarówno dla pracownika jak i pracodawcy.
Z artykułu dowiesz się:
- Czy rzeczywiście perfekcjonista to osoba, która może być świetnym pracownikiem odnoszącym ponadprzeciętne sukcesy?
- Jak radzić sobie z perfekcjonizmem?
- Z jakimi trudnościami wiąże się bycie perfekcjonistą?
Przeczytaj też:
Obejrzyj:
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Psycholog, ekspert Mental Health at Work. Prowadzi szkolenia, warsztaty i webinary związane z szeroko pojętym zdrowiem psychicznym. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z osobami doświadczającymi stresu i wypalenia zawodowego, depresji. Pracuje z zespołami i liderami tworząc rozwiązania wspierające zdrową efektywność. Pomaga pracodawcom w tworzeniu i wdrażaniu polityki zdrowia psychicznego i dobrostanu pracowników