W jaki sposób najlepiej wykorzystać ankietę dla pracowników
Ankiety zaangażowania i satysfakcji pracowników nie zawsze dają nam oczekiwane rezultaty. Bez względu na to, ile ankiet przeprowadza się w organizacji, wyniki często nie pokazują niczego konkretnego na temat kluczowych problemów firmy. Przyczyną może być jakość zadawanych pytań. Prawdopodobnie nie zadajemy właściwych pytań dopasowanych do okoliczności i sytuacji firmy. Sprawdź, jak to zmienić.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie pytania zadawać, aby regularnie uzyskiwać wartościowe i pomocne informacje w budowaniu trwałego zaangażowania
- Od jakich pytań warto zacząć
- Jaki obszar pytań ankietowych pokazuje nam relacje pracowników z przełożonymi
- Jakie są najważniejsze korzyści z przeprowadzania regularnych ankiet w czasie zmian, kryzysu oprócz przysłowiowego trzymania ręki na pulsie
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.