Jak zmotywować pracownika, aby chciał się identyfikować z firmą
Marketingu nie można ograniczyć jedynie do działań na zewnątrz organizacji – marketingowy sposób myślenia rozpoczyna się wewnątrz firmy. Dlatego najpierw to pracownicy powinni być do tego odpowiednio przekonani. Sprawdź, jak zmotywować zespół, aby identyfikowali się z firmą oraz swoim zaangażowaniem tworzyli szczególną wartość dla klienta.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Dlaczego tak ważne dla przychodów firmy jest to, aby pracownicy się identyfikowali ze swoim miejscem pracy
- Jakie 4 ważne role odgrywa personel firmy usługowej
- Co jest wyróżnikiem firmy zorientowanej na klienta
- § Jak uniknąć niezadowolenia odbiorców usług i pracowników
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.