Jak promować markę pracodawcy w mediach społecznościowych

Karolina Karwowska
Karolina Karwowska
03.04.2023AKTUALNE

Jak promować markę pracodawcy w mediach społecznościowych

Niezależnie od tego, czy jesteśmy pasjonatami, czy wrogami mediów społecznościowych, niezaprzeczalnie odgrywają one dużo rolę w budowaniu i promowaniu marki firmy i marki pracodawcy. Dlaczego warto prezentować, promować kulturę i wartości firmy i jak to zrobić dowiesz się po przeczytaniu tego artykułu.

Z artykułu dowiesz się:
  • Jak efektywnie korzystać z mediów społecznościowych, aby zbudować silną markę pracodawcy?
  • Co i w jaki sposób powinniśmy promować i komunikować w mediach społecznościowych?

Przeczytaj też:

W dzisiejszym świecie zorientowanym na Internet media społecznościowe są jednym z najważniejszych miejsc promowania marki pracodawcy w celu przyciągania talentów. Dzięki obecności w mediach społecznościowych Twoja firma ma codziennie miliony możliwości dotarcia do nowych osób: do klientów, czy potencjalnych kandydatów do pracy.

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Karolina Karwowska
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.

Sprawdź inne artykuły w kategorii HR

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo