Cele i pomiar działań employerbrandingowych

17.12.2020AKTUALNE

Cele i pomiar działań employerbrandingowych

Taka, która się podoba? A może taka, która zdobywa wiele nagród branżowych? Niekoniecznie! Dobra kampania employerbrandingowa to taka, która pozwala zrealizować cele biznesowe, skutecznie przyciąga, angażuje i buduje lojalność kandydatów i pracowników. Wszystko to tylko czasami idzie w parze z „efektami wow!”. Jak więc dobrze wyznaczać cele działań EB, a później monitorować poziom ich realizacji?

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Z czym musi się wiązać inwestycja w markę
  • Jak ocenić efektywność podejmowanych aktywności i regularnie raportować ich wyniki
  • Dlaczego nie wolno oceniać wyizolowanych wskaźników dotyczących poszczególnych obszarów i próbować ich naprawić za wszelką cenę, bez uwzględnienia ich współzależności

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Słowa kluczowe:
employer branding

Sprawdź inne artykuły w kategorii HR

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo