Rola rekrutacji w budowaniu employer brandingu

Rola rekrutacji w budowaniu employer brandingu

Katarzyna Trzaska

11.01.2016

Na pozytywny wizerunek firmy musi ciężko zapracować cała kadra pracownicza – od szeregowego pracownika po dyrektora zarządzającego. Liczne działania marketingowe, public relations czy employer branding to ogromne przedsięwzięcia, a co za tym idzie, spore koszty. Czasami wystarczy jednak naprawdę niewiele, aby zadbać o dobre imię firmy i promocję jej usług. Prawdziwą wizytówką przedsiębiorstwa są jego pracownicy, ale o pracodawcy szczerze i przekonująco potrafią także opowiedzieć kandydaci i to nawet Ci, którzy nie zostali przyjęci do pracy.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie (24/dobę)
  • Baza ponad 1500 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video

Sprawdź, co oferuje Portal Kadrowy

Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
23.37 zł brutto
SMS »
30.75 zł brutto

Katarzyna Trzaska

Brand & Buzz Specialist w eRecruiter, koordynator Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel