Narzędzia:
Na pozytywny wizerunek firmy musi ciężko zapracować cała kadra pracownicza – od szeregowego pracownika po dyrektora zarządzającego. Liczne działania marketingowe, public relations czy employer branding to ogromne przedsięwzięcia, a co za tym idzie, spore koszty. Czasami wystarczy jednak naprawdę niewiele, aby zadbać o dobre imię firmy i promocję jej usług. Prawdziwą wizytówką przedsiębiorstwa są jego pracownicy, ale o pracodawcy szczerze i przekonująco potrafią także opowiedzieć kandydaci i to nawet Ci, którzy nie zostali przyjęci do pracy.
Aby stworzyć silną markę pracodawcy, trzeba spojrzeć na przedsiębiorstwo z wielu różnych perspektyw. W konsekwencji systemowych działań powstanie Employer Value Proposition (EVP). Sprawdź, jak skutecznie przeprowadzić firmę przez proces tworzenia EVP i co można zyskać, tworząc Employer Value Proposition.
Wprowadzenie pracowniczych planów kapitałowych (PPK) na razie dotyczy największych firm, ale do 2021 roku obejmie wszystkie przedsiębiorstwa. Pracodawcy mogą przekuć ten obowiązek na swoją korzyść wizerunkową i wykorzystać PPK w strategiach employer brandingu (zewnętrznego i wewnętrznego).
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas