Employer Value Proposition (EVP) – czyli jak przyciągnąć i zatrzymać najlepszych fachowców

Paweł Marchel
Paweł Marchel
05.07.2021AKTUALNE

Aby stworzyć silną markę pracodawcy, trzeba spojrzeć na przedsiębiorstwo z wielu różnych perspektyw. W konsekwencji systemowych działań powstanie Employer Value Proposition (EVP). Sprawdź, jak skutecznie przeprowadzić firmę przez proces tworzenia EVP i co można zyskać, tworząc Employer Value Proposition.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Paweł Marchel
AUTOR
bibliotekarz, pasjonat literatury popularnonaukowej. Interesuje się rozwojem osobistym, edukacją, psychologią, zarządzaniem czasem. Dąży do racjonalnego stawiania celów i skutecznego ich osiągania

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo