Zarządzanie wydarzeniami – elementy, których pominąć nie można

17.12.2020AKTUALNE

Zarządzanie wydarzeniami – elementy, których pominąć nie można

Co roku każdy ze specjalistów – w różnych rolach – bierze udział w dziesiątkach wydarzeń branżowych, targów pracy, konferencji, meetupów itp. W wielu przypadkach organizatorzy stają na wysokości zadania, inne wydarzenia pozostawiają wiele do życzenia. Jak uniknąć wpadek i dołączyć do grona tych, spod ręki których wychodzą najciekawsze spotkania, organizacyjnie dopięte na ostatni guzik?

Z artykułu dowiesz się:
  • Gdzie skutecznie znaleźć wykwalifikowanych specjalistów
  • Dlaczego musisz precyzyjnie określić grupę docelową
  • Jak się wyróżniać na tle konkurencji
  • Jak promować wydarzenie
  • Jak zarządzać budżetem

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)

Sprawdź inne artykuły w kategorii HR

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo