Określenie w umowie o pracę więcej niż jednego miejsca pracy
Ustalenie miejsca pracy następuje na podstawie zawartego przez pracownika i pracodawcę porozumienia, którego odzwierciedleniem jest podpisana przez strony stosunku pracy umowa o pracę.
Z artykułu dowiesz się:
- Czy pracodawca może w zawartej z pracownikiem umowie o pracę określić więcej niż jedno miejsce pracy, np. miejsce zamieszkania pracownika i siedzibę pracodawcy?
Przeczytaj też:
Autorem odpowiedzi jest: Anna Kostecka
AUTOR
prawnik z doświadczeniem w urzędzie pracy. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studia podyplomowe w zakresie ubezpieczeń w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości. Specjalizuje się od ponad 20 lat przede wszystkim w prawie pracy i ubezpieczeniach społecznych. Od ponad 6 lat na co dzień zajmuje się także tematyką związaną z prawem podatkowym i bilansowym. Autorka wielu publikacji z zakresu m.in. zatrudniania osób bezrobotnych, zatrudniania pracowników młodocianych oraz opłacania składek na ubezpieczenia społeczne. Współpracowała z kilkoma specjalistycznymi wydawnictwami