Wykorzystanie OKRów w procesach HR
W dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym firmy poszukują nowych sposobów zarządzania, które pomogą im skutecznie osiągać cele i reagować na dynamicznie zmieniające się wyzwania. Jednym z takich nowoczesnych narzędzi jest metoda OKR.
Z artykułu dowiesz się:
- Czym są OKRy?
- Jak zastosować OKRy w działaniu HR?
- Dlaczego HR musi określić priorytety?
- Dlaczego warto wdrożyć OKRy?
- Jak OKRy mogą pomóc działowi HR w precyzyjnym określeniu celów i śledzeniu postępów?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.