Praca zdalna to nic innego jak wykonywanie pracy zgodnie z obowiązującym pracownika rozkładem czasu pracy. Czyli praca w godzinach normalnie przeznaczonych na pracę, np. od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00. Natomiast dyżur to pozostawanie w gotowości do pracy, które z założenia przypada poza normalnymi godzinami pracy pracownika. Czy w takim razie dyżur może okazać się przydatnym narzędziem, podczas gdy pracownik pracuje zdalnie? Okazuje się, że tak. Jednak tylko po godzinach normalnej pracy.
Czy pracodawca może zobowiązać pracownika do odbierania telefonów służbowych przez 24 godziny na dobę
Jakie są ograniczenia co do polecania dyżuru i jak rozliczać czas dyżuru
Czy każdy telefon „po godzinach” od szefa już oznacza dyżur
Jak traktować pracę w trakcie dyżuru
Jak można uregulować dyżur w przepisach zakładowych
W jaki sposób okres odpoczynku ogranicza dyżur
Jak rozliczamy dyżur pełniony w domu
Jak odróżnić dyżur w domu i w wyznaczonym miejscu
Czy można mieć dyżur w systemie zadaniowym
Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto
(49.08 zł brutto)