Narzędzia:
Ruszyła IV edycja Konkursu Pracownik Roku, w której pracodawcy będą dziękować publicznie swoim pracownikom za ich wkład w trwanie i rozwój przedsiębiorstw.– Nie jest tajemnicą, że sukces firmy to nie tylko przedsiębiorcy, ale też pracownicy. We współczesnym świecie pracownicy stają się partnerami przedsiębiorców – powiedział Marek Goliszewski prezes BCC zapowiadając pierwszą edycję Konkursu.
Często zastanawiamy się nad najważniejszym aspektem prezentacji. Jedni uważają, że to mówca, inni, że prezentacja multimedialna. Jeszcze inni twierdzą, że to interesujący temat stanowi klucz do rewelacyjnego wystąpienia. Wszystkie te czynniki mają kolosalne znaczenie. Jednak nie ma wśród nich tego, który stanowi o sensie wystąpienia. Dlaczego to publiczność jest ważnym elementem wystąpień publicznych?
W wielu ofertach pracy coraz częściej pojawia się oczekiwanie pracodawcy w stosunku do nowego pracownika o jego chęci i dążeniu do ciągłego rozwoju. Czym jednak jest rozwój i czego dotyczy, nie jest już wyjaśniane. Tymczasem rozwój to złożone pojęcie, którego dogłębne poznanie powinno stanowić punkt wyjścia do wpisywania takich sformułowań do ofert pracy.
Rola HR mocno ewoluowała w ostatnich latach. Obecnie w wielu firmach działy personalne odpowiadają na potrzeby szkoleniowe i rozwojowe. Dbają również o ważne z punktu widzenia organizacji standardy. Sprawdź, jak właściwie przygotować się do pracy w dziale HR, aby uniknąć rozczarowań.
Zrobiłeś gruntowny research i znalazłeś świetnych kandydatów, którzy przyjęli złożoną ofertę i pracują teraz w Waszej firmie. Zdarzają ci się jednak dni, kiedy myślisz, że nie wykorzystują oni pełni swoich możliwości. Brzmi znajomo? Nie jesteś sam. Według Instytutu Gallupa organizacje nie czerpią nawet z 20% potencjału zawodowego swoich pracowników. Jak to zmienić? Oto kilka skutecznych rad.
Szkolenia mogą być świetną formą nabywania nowych umiejętności i poszerzania wiedzy, a nawet stać się okazją do integracji. Bywa jednak, że spędzają sen z powiek zarówno HR-owcom, którzy mają za zadanie przygotowanie programów rozwojowych, jak i pracownikom, czyli potencjalnym uczestnikom. Sprawdź 5 podstawowych powodów, dla których szkolenia nie cieszą się wśród członków zespołu tak wielką popularnością, jakiej życzyłyby sobie działy personalne.
W artykule Dlaczego pracownicy nie chcą brać udziału w szkoleniach i programach rozwojowych skupiliśmy się na przedstawieniu najbardziej popularnych blokerów rozwoju w organizacji. Kiedy już je zidentyfikujesz, kolejnym krokiem jest wykorzystanie tej wiedzy do zbudowania w pracownikach motywacji do szkoleń. Oto kilka porad, w jaki sposób pracownik HR może zmotywować pracowników do udziału w szkoleniach.
Firmy, które stawiają na oszczędność, niechętnie zatrudniają obecnie ekspertów z zewnątrz. Dlatego też coachingowa ścieżka może więc być dla pracowników HR szansą na rozwój kariery, wsparcie własnego zespołu i managementu, a także na zdobycie nowego zawodu czy podwyższenie wynagrodzenia. Czy wiesz, co warto sprawdzić przed zapisaniem się na wybrany kurs coachingu?
Kolory są chętnie wykorzystywane w marketingu do kreowania zachowań konsumentów. Dlatego powinniśmy wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologicznego oddziaływania koloru w tworzeniu swoich materiałów i ich prezentowaniu. Czym bowiem jest publiczność naszego wystąpienia, jak nie konsumentami treści, które chcemy przekazać? Sprawdź, jak w prosty sposób wyróżnić potrzebne informacje w prezentacji.
Spotkania biznesowe, zebrania w firmie, prezentacja budżetu projektu to tylko nieliczne sytuacje, w których znajduje się kierownik. Coraz częściej dotyczą one także zwykłych pracowników. Poniesione nakłady, planowane zyski, potencjalna grupa odbiorców. Tworzysz wykres i w ten sposób pokazujesz liczby. Proste, ale mało skuteczne. Poznaj inne sposoby prezentowania danych liczbowych. Niech Twoje wystąpienie zostanie zapamiętane na długo.
Zadaj pytanie ekspertowii uzyskaj odpowiedź do 2 dni roboczych!
40 wybitnych specjalistów w swojej dziedzinie przedstawi Ci odpowiedź i analizę nurtującego Cię problemu.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas