Czas pracy w delegacji – 7 praktycznych wskazówek
Rozliczanie czasu pracy pracownika często rodzi różne problemy. Wynika to m.in. z tego, że pracodawca nie może całego czasu spędzonego w podróży zaliczyć do czasu pracy. Obejrzyj poradę i poznaj 7 praktycznych wskazówek.
Z artykułu dowiesz się:
- Co wlicza się do czasu pracy w delegacji, a czego się nie wlicza?
- Jak postąpić jeśli w drodze po godzinach pracownik pracował?
- Czy kierowanie pojazdem po godzinach to praca, czy nie?
- Czy powrót do domu po godzinach, w sytuacji kiedy pracownik nie wykonywał pracy może naruszać odpoczynek dobowy?
- Czy powrót w wolną sobotę rano z delegacji bez pracy w wolną sobotę sprawa, że musimy oddać inny dzień wolny?
- Jak ewidencjonować czas pracy w delegacji?
- Czy rejestrować także przejazdy?
AUTOR
Prawnik, specjalista w zakresie prawa pracy. Redaktor prowadzący miesięcznika "Aktualności kadrowe"