Przyszłość miejsc pracy – czego pracownicy chcą od „nowej normalności”
Po długim okresie zakłóceń próbujemy zbudować firmową „nową normalność”. Firmy wdrażają swoje strategie powrotu do pracy. Doświadczenie pracowników jest w centrum uwagi.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- W jaki sposób firmy powinny odpowiadać teraz na nowe oczekiwania pracowników?
- Dlaczego praca zdalna działa?
- Co ma wpływ na lepszą efektywność pracy zdalnej?
- Dlaczego praca w biurze może być nadal ważna i atrakcyjna?
Przeczytaj też:
Z wielu ankiet i badań przeprowadzonych na temat tego, jak powinny wyglądać obecnie nasze miejsca pracy, wiele osób oczekuje zmian nie tylko w formie pracy, ale także organizacji przestrzeni pracy. Zdecydowana większość osób chce kontynuować pracę zdalną przez co najmniej jeden dzień w tygodniu.
W jaki sposób
firmy powinny odpowiadać teraz na nowe oczekiwania pracowników?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.