Praca zdalna: jakie decyzje podejmują dziś pracodawcy w Dolinie Krzemowej, a jakie na warszawskim Mordorze
Od marca 2020 r. uczymy się wszyscy na nowo pracować. Pracujemy z domu, na tzw. home office. Czy jesteśmy efektywni? Czy chcemy pozostać w domu czy wracać do biur? Jak mądrze wykorzystać powroty aby umocnić markę pracodawcy?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy Polacy pokochali pracę z domu
- Jak wskoczyliśmy w rewolucję związaną z home office
- Jak odpowiedzialnie podjąć decyzję o powrocie lub odwrocie od biura
- Jak wykorzystać ten moment z korzyścią dla Twojej marki (employer branding)
- Jakie decyzje podejmują pracodawcy w Dolinie Krzemowej, a jakie na warszawskim Mordorze
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com