Jak łączyć pracę stacjonarną z pracą zdalną w ramach pracy hybrydowej – wskazówki dla pracodawcy
COVID-19 wymusił zmiany w organizacji funkcjonowania większości podmiotów zatrudniających pracowników. Wynikają one z konieczności eliminacji, względnie ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa. Jednym z najczęściej stosowanych rozwiązań jest praca hybrydowa. Sprawdź, jakie warunki musi spełnić pracodawca, aby pracownik mógł wykonywać pracę stacjonarną w połączeniu z pracą zdalną.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie warunki muszą być spełnione, aby pracownik otrzymał polecenie pracy zdalnej
- Czym praca stacjonarna różni się od pracy zdalnej, czym od telepracy, a czym od pracy home office
- Jak łączyć pracę stacjonarną z pracą zdalną w ramach pracy hybrydowej
- Czy zmiany form wykonywania pracy ze stacjonarnej na zdalną i odwrotnie mają wpływ na warunki dotyczące czasu pracy i wynagradzania
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Specjalista z zakresu prawa pracy, zarządzania pracownikami i funkcjonowania samorządu terytorialnego. Prawnik. Wykładowca na kursach kadrowo-płacowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m. in. pracę na kierowniczych stanowiskach w działach personalnych banków oraz w komórkach audytu i kontroli, w samorządzie terytorialnym.