Kto jest odpowiedzialny za budowanie zaangażowania w firmie
W wielu organizacjach często oczekuje się, że dział HR będzie odpowiedzialny za zaangażowanie pracowników. Jednak zaangażowanie pracowników nie powinno być jedynie domeną działu HR. Wszyscy członkowie organizacji, włącznie z liderami, działem HR, menedżerami i pracownikami, powinni rozumieć znaczenie zaangażowania i motywować się wzajemnie do osiągania tego celu.
Z artykułu dowiesz się:
- Jaka jest rola i obowiązki liderów w zakresie zaangażowania pracowników?
- Jaka jest rola i obowiązki działu HR w zakresie zaangażowania pracowników?
- Jaka jest rola i obowiązki pracowników w zakresie zaangażowania pracowników?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.