Narzędzia:
Dodatki czy też benefity nie budują trwałego zaangażowania pracowników, ale trudno sobie wyobrazić dobrą firmę, dbającą o pracowników, która nie oferuje żadnych benefitów. Ostatnie dwa lata wzmocniły ten trend i wyłoniły najbardziej pożądane dodatki czy też benefity, na których aktualnie najbardziej zależy pracownikom. Jakie są najbardziej popularne.
W hybrydowym środowisku pracy, które łączy pracę zdalną i pracę w biurze, sposób, w jaki pracownicy postrzegają kulturę i sposób, w jaki organizacje ją tworzą, zmienia się. Kultura nie znika, jeśli nie ma pracowników w biurze, zmienia się i potrzebuje dopasowania do nowych warunków. Organizacjom trudniej jest łączyć się z pracownikami poprzez jednorodne doświadczenie kulturowe, pracownicy są rozproszeni w wielu lokalizacjach i stworzenie tego ujednoliconego środowiska stało się wyzwaniem.
Każde wystąpienie publiczne składa się z kilku szczególnych obszarów, na które musi zwrócić uwagę prezenter. Oprócz samej treści, materiałów wspierających czy pomieszczenia, w którym będzie przemawiał ważne jest także zadbanie o mowę niewerbalną. Przejawia się ona np. w gestach, postawie czy stroju. To właśnie one tworzą całościowy obraz mówcy. O czym trzeba pamiętać?
Program Wsparcia Pracowników PWP lub inaczej nazywany Program Pomocy Pracownikom PPP (ang. Employee Assistance Program) to popularny benefit, który zapewnia profesjonalne wsparcie pracownikowi i jego rodzinie w rozwiązywaniu problemów osobistych i trudnych sytuacjach. Sprawdźmy czym jest Platforma EAP i jak działa.
Między kwietniem a wrześniem 2021 r. ponad 24 miliony amerykańskich pracowników odeszło z pracy. To był prawdziwy rekord wszechczasów. Ta fala odejść została nazwana „Great Resignation” czyli „Wielka rezygnacja” przez Anthonego Klotza, psychologa organizacji i profesora Texas A&M University podczas jego wywiadu z Bloombergiem.
Ruszyła IV edycja Konkursu Pracownik Roku, w której pracodawcy będą dziękować publicznie swoim pracownikom za ich wkład w trwanie i rozwój przedsiębiorstw.– Nie jest tajemnicą, że sukces firmy to nie tylko przedsiębiorcy, ale też pracownicy. We współczesnym świecie pracownicy stają się partnerami przedsiębiorców – powiedział Marek Goliszewski prezes BCC zapowiadając pierwszą edycję Konkursu.
Karanie pracowników, choć nieprzyjemne, stanowi jeden z obszarów pracy menadżera. Warto jednak konsekwentnie stosować jasno określone zasady z nim związane.
Często zastanawiamy się nad najważniejszym aspektem prezentacji. Jedni uważają, że to mówca, inni, że prezentacja multimedialna. Jeszcze inni twierdzą, że to interesujący temat stanowi klucz do rewelacyjnego wystąpienia. Wszystkie te czynniki mają kolosalne znaczenie. Jednak nie ma wśród nich tego, który stanowi o sensie wystąpienia. Dlaczego to publiczność jest ważnym elementem wystąpień publicznych?
Wszystkie organizacje potrzebują kultury uczenia się. To daje im przewagę konkurencyjną, zwinność, responsywność na zmiany, ale przede wszystkim rozwój i utrzymanie najlepszych pracowników. Mówi się, że najłatwiej uczysz się od tych, których znasz. Dlaczego więc miałoby być inaczej w miejscu pracy? Jakie są korzyści z programu wzajemnego uczenia się w firmie?
Chcesz powierzyć członkowi swojego zespołu ambitne zadanie, ale w odpowiedzi słyszysz „jeszcze nie jestem gotowy/a” lub „chciałbym/chciałabym zdobyć więcej doświadczenia przed podjęciem tego wyzwania”. Proponujesz więc, że zrobisz szczegółowe wprowadzenie. Na początku pracownik wydaje się tym podekscytowany, ale nie kontynuuje tematu. Później odkrywasz, że tak naprawdę czuje się onieśmielony. Jak wspierać pracowników? Jakie kroki powinieneś podjąć?
Zadaj pytanie ekspertowii uzyskaj odpowiedź do 2 dni roboczych!
40 wybitnych specjalistów w swojej dziedzinie przedstawi Ci odpowiedź i analizę nurtującego Cię problemu.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas