Kluczowe błędy popełniane przez menedżerów, które obniżają zaangażowanie pracowników
Czy wiesz, że słabe zarządzanie jest zazwyczaj podstawową przyczyną niskiego zaangażowania pracowników? Jeśli organizacja usilnie stara się pracować nad poprawą zaangażowania pracowników bez widocznych efektów, warto przyjrzeć się detalom i zejść do poziomu poszczególnych zespołów i ich liderów.
Z artykułu dowiesz się:
- Jakie błędy najczęściej popełniają liderzy, które obniżają poziom zaangażowania pracowników?
Obejrzyj:
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.