Praca zdalna – jak utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
Stres w czasie pandemii wywiera znaczący wpływ na nas wszystkich. Pracownicy stoją w obliczu bezprecedensowych wyzwań związanych z zarządzaniem życiem zawodowym i domowym w jednym obszarze. Wielu z nas będzie nadal pracować w domu przez cały ten rok, żonglując wieloma rolami na raz, próbując zachować zdrową równowagę. Sprawdź, w jaki sposób dział hr może pomóc swoim pracownikom utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym w czasach pracy zdalnej.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czym jest równowaga między życiem zawodowym a prywatnym
- Dlaczego równowaga między życiem zawodowym a prywatnym jest ważna
- Jak poprawić równowagę między życiem zawodowym a prywatnym pracowników
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.