Jakie nowe umiejętności powinni nabyć menedżerowie po pandemii

Karolina Karwowska
Karolina Karwowska
11.05.2021AKTUALNE

Pandemia COVID-19, zamknięcie wielu miejsc pracy wywołało prawdziwie sejsmiczne i wybuchowe zmiany we wszystkich dziedzinach życia i gospodarki. Większość z tych zmian i tak zwana nowa normalność zostaną już z nami na stałe. Zmianie muszą ulec również niektóre kompetencje, sposób podejścia i organizacja pracy. Ta nowa era wymaga ulepszonego zestawu umiejętności menadżerskich i liderskich – takich, które znaliśmy przed pandemią, ale które rzadko były praktykowane lub mało doceniane. Sprawdź, jak przygotować dla pakiet szkoleń dla menedżerów.

Z artykułu dowiesz się:
  • Co się zmieniło z punktu widzenia menedżerów w trakcie pandemii i co zostanie na stałe
  • Jakie kompetencje menedżerskie i liderskie nabrały większego znaczenia, a tym samym wymagają dodatkowych szkoleń i kształcenia
  • Jakie proste działania mogą pomóc menadżerom być bardziej empatycznymi
  • W jaki sposób skutecznie zarządzać zespołami hybrydowymi

Kryzys i trudna sytuacja ekonomiczna może mieć duży wpływ na cięcia kosztów, zwłaszcza w kwestii szkoleń z nowych kompetencji, szczególnie menedżerskich. Jednak obecnie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej odpowiednio wykwalifikowani i przygotowani do pracy w nowych warunkach liderzy mogą odegrać bardzo istotną rolę w wychodzeniu z kryzysu i zarządzaniu trudną sytuacją. Oni także potrzebują wsparcia kompetencyjnego, aby lepiej radzić sobie w swoich rolach i zupełnie nowych dla nich sytuacjach.

Co się zmieniło z punktu widzenia menedżerów w trakcie pandemii i co zostanie na stałe:

  • Nowe sposoby komunikacji: od bezpośredniego dawniej kontaktu z pracownikami w biurach i fabrykach do komunikacji cyfrowej, zdalnej.
  • Nowe sposoby pracy: od stałej do elastycznej, w biurze i w dowolnym miejscu. Mamy hybrydowe zespoły, godziny i miejsce pracy stało się dla wielu pracowników bardzo elastyczne. Oczywiście w większości dotyczy to pracowników biurowych.
  • Nowe podejście do pracy: od sprawdzonej i rutynowej po zwinną i odporną na kryzysy.

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Karolina Karwowska
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo