Jak marki osobiste pracowników i liderów budują silną markę pracodawcy

Paulina Mazur
Paulina Mazur
13.08.2020AKTUALNE

Jak marki osobiste pracowników i liderów budują silną markę pracodawcy

Do nowego pracodawcy zachęcają nas znajomi, opinie i rekomendacje innych. Te, które czytamy na forach i w social mediach. 4 na 10* kandydatów z młodego pokolenia „googla” swoich potencjalnych przełożonych. W sektorze MŚP najskuteczniejszą metodą rekrutacji okazują się polecenia i rekomendacje. Kandydatów do firm przyciągają ludzie, panująca w organizacji atmosfera. Nie karnety na siłownie czy owocowe poniedziałki. Te też są miłe, ale to nie one wywołują u nas uśmiech, gdy przychodzimy do pracy.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Jak employee branding wzmacnia employer branding, czyli marketing osobisty pracowników, ich komunikacja i marketing pracodawcy
  • Kto powinien mieć mocny profil w social media, aby reprezentować firmę
  • Jak sprawdzić, czy Twój profil na LinkedIn przyciąga nowych kandydatów do firmy
  • Jak zachęcić i przygotować pracowników do obecności na LinkedIn
  • O czym pamiętać, zanim zdecydujesz się na obecność w social media
  • Jakie mogą być pytania do audytu Twojego boss brandingu

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Paulina Mazur
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo