Jak marki osobiste pracowników i liderów budują silną markę pracodawcy
Do nowego pracodawcy zachęcają nas znajomi, opinie i rekomendacje innych. Te, które czytamy na forach i w social mediach. 4 na 10* kandydatów z młodego pokolenia „googla” swoich potencjalnych przełożonych. W sektorze MŚP najskuteczniejszą metodą rekrutacji okazują się polecenia i rekomendacje. Kandydatów do firm przyciągają ludzie, panująca w organizacji atmosfera. Nie karnety na siłownie czy owocowe poniedziałki. Te też są miłe, ale to nie one wywołują u nas uśmiech, gdy przychodzimy do pracy.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak employee branding wzmacnia employer branding, czyli marketing osobisty pracowników, ich komunikacja i marketing pracodawcy
- Kto powinien mieć mocny profil w social media, aby reprezentować firmę
- Jak sprawdzić, czy Twój profil na LinkedIn przyciąga nowych kandydatów do firmy
- Jak zachęcić i przygotować pracowników do obecności na LinkedIn
- O czym pamiętać, zanim zdecydujesz się na obecność w social media
- Jakie mogą być pytania do audytu Twojego boss brandingu
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com