W jaki sposób Netflix zmienił podejście do HR i pracowników – 5 najważniejszych zasad
Patty McCord przez 14 lat pełniła funkcję Chief Talent Officer w Netflix. Jest jedną z osób stojących za „Netflix Culture Deck”, czyli wyjątkowym manifestem kultury i wartości firmy Netflix. W 2009 Patty McCord i Reed Hasting (CEO Netflixa) podzielili się swoją wizją nowego podejścia do firmy i ludzi, a ich Culture Deck od tej pory obejrzały miliony ludzi. Na początku ich manifest miał 129 slajdów, teraz możemy go odczytać na jednej z zakładek firmowej strony.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Co jest tak wyjątkowego w wizji i kulturze Netflixa?
- Jak określić kulturę Netflixa?
- Dlaczego Netflix nie wierzy w roczne oceny pracownicze?
- W jaki sposób zmieniło to podejście do HR i pracowników?
- Jakie 5 zasad warto stosować w swojej firmie, aby odnieść sukces?
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.