Komunikacja, zaufanie, feedback, relacje – jak powinny funkcjonować zespoły w pracy hybrydowej
Gdy organizacje przechodzą w kierunku hybrydowego modelu pracy, pojawiają się pytania o to, w jaki sposób zespoły będą w stanie z powodzeniem współpracować. Zastosuj kilka prostych wskazówek i podnieś efektywność pracy hybrydowej w swojej firmie.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak zbudować współpracę i efektywność podczas pracy hybrydowej
- Co to jest zespół hybrydowy
- Dlaczego w trakcie pracy hybrydowej warto zaplanować cykliczne spotkania indywidualne z pracownikami
- Jak lider może dbać i inicjować relacje społeczne w swoim zespole, niezależnie od tego, gdzie pracownicy zdecydują się pracować
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.