Dlaczego pracownicy nie chcą brać udziału w szkoleniach i programach rozwojowych

Anna Saferna
Anna Saferna
30.08.2021AKTUALNE

Szkolenia mogą być świetną formą nabywania nowych umiejętności i poszerzania wiedzy, a nawet stać się okazją do integracji. Bywa jednak, że spędzają sen z powiek zarówno HR-owcom, którzy mają za zadanie przygotowanie programów rozwojowych, jak i pracownikom, czyli potencjalnym uczestnikom. Sprawdź 5 podstawowych powodów, dla których szkolenia nie cieszą się wśród członków zespołu tak wielką popularnością, jakiej życzyłyby sobie działy personalne.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Dlaczego firmie opłaca się sprawdzić, jakie kompetencje ma trener, który będzie szkolił pracowników
  • Jak podejść do szkoleń osób starszych
  • Dlaczego warto unikać oceniania pracowników podczas szkoleń

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Anna Saferna
AUTOR
specjalista ds. szkoleń, content marketing partner w firmie Growth Advisors, coach. Z wykształcenia filolog anglista. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z kompetencjami miękkimi, trendami w biznesie i na rynku pracy oraz szeroko pojętym rozwojem.

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo