Narzędzia:
Najlepszy student najlepszym pracownikiem? Od dawna rzeczywistość weryfikuje ten pogląd. Tym bardziej, że pracodawcy nie patrzą dziś na cenzurki, a na kompetencje, coraz życzliwiej również na te miękkie. A najlepszy kandydat do pracy to dziś pracownik wielozadaniowy – takiego warto zatrudnić. Jeśli do tego okaże się talentem, trzeba zrobić wszystko, aby zatrzymać go w firmie. W obliczu nadchodzącego kryzysu demograficznego na rynku pracy talenty stają się bowiem tym zasobem, w który warto inwestować. Kapitałem na przyszłość.
W artykule Dlaczego pracownicy nie chcą brać udziału w szkoleniach i programach rozwojowych skupiliśmy się na przedstawieniu najbardziej popularnych blokerów rozwoju w organizacji. Kiedy już je zidentyfikujesz, kolejnym krokiem jest wykorzystanie tej wiedzy do zbudowania w pracownikach motywacji do szkoleń. Oto kilka porad, w jaki sposób pracownik HR może zmotywować pracowników do udziału w szkoleniach.
Sprawdź, dlaczego pracodawcy opłaca się:
Dzisiejsi młodzi pracownicy są siłą napędową gospodarki opartej na wiedzy i przyszłą kadrą zarządzającą. Zgodnie z najnowszym badaniem Citrix, pt.: „The Born Digital Effect”, są oni przygotowani do wygenerowania dodatkowych 1,9 biliona dolarów zysków w firmach, lecz będą potrzebować pomocy swoich pracodawców, by to osiągnąć. Sprawdź wyniki najnowszych badań.
Zadania, przed którymi stoi kierownik zespołu, wymagają wysokich kwalifikacji zawodowych. Musi on nie tylko wykazywać się ponadprzeciętną wiedzą zawodową, ale również korzystać z metod zarządzania zespołem, umiejętnie motywować pracowników i dbać o kulturę organizacyjną placówki. Dlatego sprawdź, jak uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez kierowników, które demotywują zespół.
W okresie kryzysu związanego z silnym zakłóceniem rutynowego funkcjonowania przedsiębiorstw często powstaje ważne wyzwanie dla zarządów przedsiębiorstw dotyczącego tego, w jak sposób można zwiększyć zaangażowanie i efekty pracy osób pracujących na tzw. „pierwszej linii”. Wyniki pracy tych osób mają bowiem bezpośredni wpływ na wrażenia i satysfakcję klientów lub na wyniki ekonomiczne. Ten problem w bardzo dużym nasileniu wystąpił w przypadku pandemii koronawirusa, gdzie dodatkowo pracownicy „pierwszej linii” są również pracownikami często kontaktującymi się z klientami, dostawcami i kontrahentami oraz wykonują pracę fizyczną. Sprawdź, jak firma może skutecznie zapobiec mniejszej motywacji do pracy swoich pracowników w tym kluczowym dla firmy okresie.
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas