Umiejętność zadawania pytań – ważna cecha dobrego menedżera
Bycie menedżerem czy przełożonym to bardzo trudne zadanie. Należy znać dobrze procesy i odpowiednio nimi zarządzać, być odpowiedzialnym za różne cele i ich realizację, zarządzać budżetem oraz planować odpowiednie działania. Niezmiennie w zakres obowiązków wchodzi również zarządzanie ludźmi, zwiększanie ich motywacji i zaangażowania, wspieranie komunikacji oraz produktywności.
Z artykułu dowiesz się:
- Dlaczego umiejętność zadawania pytań jest tak ważna dla menedżera?
- Jakie pytania może zadać menedżer, aby zwiększyć zaangażowanie, promować rozwój i zachęcić do otwartej komunikacji ze swoim zespołem?
Przeczytaj też:
Obejrzyj:
Pozostało jeszcze 76% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
Psycholog, ekspert Mental Health at Work. Prowadzi szkolenia, warsztaty i webinary związane z szeroko pojętym zdrowiem psychicznym. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z osobami doświadczającymi stresu i wypalenia zawodowego, depresji. Pracuje z zespołami i liderami tworząc rozwiązania wspierające zdrową efektywność. Pomaga pracodawcom w tworzeniu i wdrażaniu polityki zdrowia psychicznego i dobrostanu pracowników