Sporządzanie protokołu z procesu rekrutacji a ochrona danych osobowych

Sylwia Mizerak

30.12.2008

Pytanie:

Czy wobec obowiązywania ustawy o ochronie danych osobowych prawidłowe jest sporządzanie protokołów z rekrutacji (zawierających imiona i nazwiska osób biorących udział w rozmowach kwalifikacyjnych oraz wymieniających osobę, która dostała pracę)? Czy należy rzeczywiście niszczyć zgłoszenia kandydatów? W jaki sposób należy to robić, czy należy powołać komisję, czy po prostu zniszczyć dokumenty bez żadnego śladu?

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr płac i ZUS
  • Informacje o najnowszych zmianach w prawie
  • Baza ponad 900 zweryfikowanych wzorów dokumentów, regulaminów, narzędzi, materiałów video
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz już konto - Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Możesz też wykupić dostęp do tego dokumentu za pomocą płatności jednorazowych.

Wykup dostęp jednorazowy
17.22 zł brutto
SMS »
23.37 zł brutto
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel