Czym jest „czas do osiągnięcia produktywności” pracownika i czy da się go mierzyć
W jaki sposób mierzyć czas osiągnięcia pełnej produktywności przez nowego pracownika? Skąd będziemy wiedzieli czy onboarding spełnił swoje zadanie i wdrożył pracownika do pełnej produktywności? Ile czasu potrzebuje pracownik, aby być w pełni efektywny w swojej roli?
Z artykułu dowiesz się:
- Jak długo powinno trwać wdrożenie do pracy nowego pracownika, czy rzeczywiście jest to okres około 90 dni?
- Kiedy pracodawcy mają największy wpływ na nowych pracowników?
- Jak zaplanować i wykorzystać pierwszy okres pracownika w firmie?
- Czy czas do osiągnięcia produktywności pracownika to jest to samo co czas wdrożenia, czy onboardingu?
- Jakie są sposoby, które firmy mogą wykorzystać czas do osiągnięcia pełnej produktywności pracowników na poprawienie wielu programów budowania efektywności pracowników?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.