Zatrudnienie doradców i asystentów w jednostkach samorządowych

18.11.2017

Z dniem 18 listopada 2017 r. wchodzi w życie ustawa z 15 września 2017 r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1930).

Nowelizacja wykreśla z ustawy o pracownikach samorządowych zapis, na podstawie którego pracodawca samorządowy może zatrudniać osoby na stanowiskach doradców i asystentów odpowiednio w urzędzie gminy, starostwie powiatowym i urzędzie marszałkowskim. Jednocześnie przewiduje, że umowy dotychczas zatrudnionych pracowników samorządowych "gabinetów politycznych" wygasną po upływie 14 dni od dnia wejścia w życie ustawy (nastąpi to z dniem 3 grudnia 2017 r.).

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Szkolenia Akademia Wiedza i Praktyka

Biblioteka kadrowego

Copyright ©  Wszelkie prawa zastrzeżone

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

wiper-pixel