Weryfikacja covidowa pracowników – wyzwania i możliwości dla działów HR
Sejmowa Komisja Zdrowia rozpatrzyła i zaopiniowała pozytywnie projekt ustawy o weryfikacji covidowej. Ustawa dotyczy uprawnień pracodawców do weryfikacji covidowej pracowników. Z jakich narzędzi będzie mógł skorzystać pracownik działu HR?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie są główne założenia projektu ustawy dotyczącej weryfikacji covidowej pracowników?
- Jakie uprawnienia daje pracodawcom ustawa?
- Jak powinien postąpić pracodawca, jeżeli pracownik odmówi wykonania testu lub przedstawienia dokumentu szczepienia?
- Czy sąaplikacje do weryfikacji covidowej pracowników?
- Czy weryfikacja covidowa pracowników naruszy zasady równego traktowania?
- Co z przetwarzaniem danych osobowych?
Przeczytaj też:
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
doradca biznesowy w obszarze budowania angażujących organizacji i projektowania pozytywnego doświadczenia pracownika. Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w środowiskach wielokulturowych. Od 2018 roku prowadzi własną firmę doradczą, pisze bloga oraz publikuje artykuły w tematyce employee experience. W 2013 roku znalazła się na 12 miejscu w gronie 100 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w Polsce według rankingu Pulsu Biznesu. W 2015 firma, którą zarządzała przez 14 lat, zdobyła tytuł najlepszego miejsca pracy w Polsce.