Marketing rekrutacyjny – jak skrócić proces rekrutacyjny i wzmocnić markę pracodawcy

Paulina Mazur
Paulina Mazur
01.10.2020AKTUALNE

Marketing rekrutacyjny – jak skrócić proces rekrutacyjny i wzmocnić markę pracodawcy

W 2019 roku aż 60% kandydatów było rozczarowanych w procesach rekrutacji. Możesz tego uniknąć, jeśli właściwie przygotujesz i poprowadzisz komunikację na temat prowadzonej rekrutacji. Dzięki temu pozyskasz aplikacje od kandydatów, którzy spełniają oczekiwania biznesu. Unikniesz równocześnie setek cv w swoim komputerze.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Czego możemy się nauczyć od marketingu, aby precyzyjniej docierać do kandydatów
  • Na jakie pytanie musisz sobie odpowiedzieć, zanim zaprojektujesz komunikację dotyczącą rekrutacji
  • Co obiecywać kandydatom, aby nie mogli przejść obojętnie przy naszym ogłoszeniu rekrutacyjnym
  • Jakie są 3 zasady skutecznego i korzystnego marketingu rekrutacyjnego
  • Dlaczego warto zapytać pracowników, co napisaliby w ogłoszeniu, co ich przyciągnęło do organizacji
  • Jakich pytań w dobie pandemii możesz się spodziewać od kandydatów

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Paulina Mazur
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo