Marketing rekrutacyjny – jak skrócić proces rekrutacyjny i wzmocnić markę pracodawcy
W 2019 roku aż 60% kandydatów było rozczarowanych w procesach rekrutacji. Możesz tego uniknąć, jeśli właściwie przygotujesz i poprowadzisz komunikację na temat prowadzonej rekrutacji. Dzięki temu pozyskasz aplikacje od kandydatów, którzy spełniają oczekiwania biznesu. Unikniesz równocześnie setek cv w swoim komputerze.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czego możemy się nauczyć od marketingu, aby precyzyjniej docierać do kandydatów
- Na jakie pytanie musisz sobie odpowiedzieć, zanim zaprojektujesz komunikację dotyczącą rekrutacji
- Co obiecywać kandydatom, aby nie mogli przejść obojętnie przy naszym ogłoszeniu rekrutacyjnym
- Jakie są 3 zasady skutecznego i korzystnego marketingu rekrutacyjnego
- Dlaczego warto zapytać pracowników, co napisaliby w ogłoszeniu, co ich przyciągnęło do organizacji
- Jakich pytań w dobie pandemii możesz się spodziewać od kandydatów
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com