Dlaczego warto mieć profil na LinkedIn i jak go utworzyć krok po kroku
Czy social media są dla każdego? Tak, ale nie każdy chce z nich korzystać. Nie każdy czuje się w nich swobodnie. Zanim jednak podejmiesz decyzję o wstrzymaniu się lub wycofaniu z obecności w mediach społecznościowych rozważ wszystkie za i przeciw. Sprawdź czy np. obecność na LinkedIn nie pomoże Ci być bardziej efektywnym w zdobywaniu nowych klientów lub w rekrutowaniu talentów do organizacji.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kto jest dziś na LinkedIn i w jakim celu
- Co Tobie może dać platforma
- Dlaczego aktywność na LinkedIn zaczyna się od uzupełnienia profilu użytkownika
- Kto lub co decyduje o tym, co wyświetla Ci się na LinkedIn
- Jak i kogo zapraszać do kontaktów
- Po co ludzie piszą na LinkedIn i czy Ty też musisz
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
AUTOR
konsultant HR, propagator odpowiedzialnego employer brandingu. Prowadzi szkolenia i prelekcje, doradza pracodawcom w obszarze komunikacji i budowania relacji z pracownikami. Rozwiązuje wyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem różnych pokoleń. Prowadzi bloga PaulinaMazur.com