Narzędzia:
Czy social media są dla każdego? Tak, ale nie każdy chce z nich korzystać. Nie każdy czuje się w nich swobodnie. Zanim jednak podejmiesz decyzję o wstrzymaniu się lub wycofaniu z obecności w mediach społecznościowych rozważ wszystkie za i przeciw. Sprawdź czy np. obecność na LinkedIn nie pomoże Ci być bardziej efektywnym w zdobywaniu nowych klientów lub w rekrutowaniu talentów do organizacji.
W 2019 roku wydawało się, że o marketingu pracodawcy wiemy już wszystko, zaplanowane kampanie, strategie i budżety miały zwiększyć szanse pracodawców w walce o talenty. W 2020 roku zmieniły się priorytety marek. Na 2021 rok pracodawcy zapowiadają największą koncentrację na budowaniu marki wewnątrz organizacji, komunikację wewnętrzną oraz obecność w social mediach. Na czym powinni koncentrować się pracodawcy, aby wzmacniać swoje marki? Jak budować nie tylko wizerunek, ale przede wszystkim dobre relacje z pracownikami?
Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone
2024 © Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Obserwuj nas